Os der er erhvervsdrivende ved hvor besværligt det er at styre vores daglige bogføring. Det er et virkeligt trist arbejde og det eneste vi ønsker er i virkeligheden bare at bogholderen tager alle vores bilag og får skidtet sorteret, indtastet, indberettet og betalt.
I Danmark er der efterhånden rigtigt mange bogholdere. Den gamle kunst praktiseres af mange og de fleste erhvervsdrivende har en yderst fejlagtig opfattelse af hvad det koster at få bogført sine bilag.
Statsautoriserede og registrerede revisorer er pebrede, afgjort. Det tager uden at blinke op mod 2.000 kr. i timen. Excl. moms vel at mærke. Men man skal huske på, at de fleste med en lommeregner, lidt finger-snilde i 10-finger-systemet og økonomisk forståelse kan blive bogholdere. Så snart debet-kredit-systemet er forstået, skal der altså – no offence – ikke meget til at kunne bogføre et bilag. Og da slet ikke når man laver det på professionel basis.
Da der er mange om budet, så er prisen naturligvis også lidt presset. Et af de markeder der især er presset er markedet for bogholdere i København. Der er rigtig mange der kan stå for din bogføring og med vidt forskellige profiler. Og det er fantastisk, da det giver dig mulighed for at finde en der måske har lidt erfaring indenfor din branche, hvor kemien er særlig god, en som bor lige rundt om hjørnet – eller hvilket parameter, du nu vurderer dine samarbejdspartnere på.
Tag et kig på Agera.dk, hvor du kan indhente tilbud på bogføring. revision og andre erhvervs-relevante fagområder. Det er en meget professionel portal, der udelukkende samarbejder med kompetente fagfolk med passende baggrund. Hvis du indhenter tilbud er det gratis og uforpligtende for dig, og du vil indenfor kort tid modtage op til 3 tilbud fra de fagfolk, der vil være bedst i stand til at udføre din opgave. Det er Ageras specialist-team der sikrer, at det er de mest relevante virksomheder der får lov til at byde på din opgave og på den måde er du sikker på at få tilbud fra virksomheder, der rent faktisk er de bedste til den pågældende opgave.
Dermed sparer du tid, penge og ærgrelser. Smart, ikke?